شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

پرزان صنعت توليد کننده ماشين آلات تعميرگاهی و دستگاههای بالانس صنعتي

-کلیه دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد. در صورت نیاز به گارانتی دو ساله برای فاکتورهای بالای 100 میلیون تومان 3% و برای کمتر از آن 6% فاکتور را باید خریدار بپردازد.
– آموزش تئوری و عملی کلیه محصولات در واحد آموزش واقع در کارخانه شرکت پرزان صنعت رایگان می باشد و آموزش در محل به درخواست مشتری و با دریافت هزینه انجام می شود.
– هزینه کالیبراسیون دستگاه در دوران گارانتی و پس از اتمام گارانتی بعهده خریدار میباشد.
– در صورت انجام تعمیرات و تغییرات یا بهره برداری نامناسب توسط افراد متفرقه گارانتی دستگاه ها باطل خواهد شد.
– تعمیر وکالیبراسیون دستگاه در دوران گارانتی و پس از اتمام گارانتی با ابزار خاص و توسط تکنیسین شرکت پرزان صنعت انجام میگردد در غیر اینصورت صحت عملکرد دستگاه مورد تائید این شرکت نخواهد بود.
– قطعات برقی از قبیل الکتروموتور و سوختگی قطعات الکتریکی و الکترونیکی ناشی از نوسانات برق و … و هزینه مواد مصرفی از قبیل فیلتر و روغن و … به عهده مشتری میباشد و شامل گارانتی نمیگردد. همچنین اشکالات ناشی از نگهداری و بهره برداری نادرست شامل گارانتی نمی شود.

– در خصوص آن دسته از دستگاههایی که نیاز به نصب و راه اندازی در محل دارد در هنگام مراجعه کارکنان شرکت پرزان صنعت برای آموزش و راه اندازی دستگاه ها الزامات مورد نیاز فراهم نباشد مراجعه مجدد مستلزم پرداخت هزینه می باشد.
– اطلاعات و امکانات مورد نیاز برای راه اندازی دستگاه در هنگام خرید توسط واحد فروش برای خریدار تشریح می شود و خریدار بایستی تمامی الزامات را مطابق اطلاعات دریافتی برای نصب و راه اندازی در محل فراهم نماید.
– شرکت پرزان صنعت در جهت بهینه سازی و افزایش عملکرد دستگاه ها مجاز است نسبت به اصلاح سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات استفاده شده در دستگاه ها و تغییر رنگ ها اقدام نماید که ممکن است با نمونه کاتالوگ یا نمونه نمایشگاهی متفاوت باشد لکن عملکرد آن یکسان میباشد.
خریدار گرامی :
هرگونه سرویس و خدمات دستگاه ها در حوزه سخت افزاری ، نرم افزاری، کالیبراسیون وگواهی صحت عملکرد توسط افراد متفرقه باعث لغو گارانتی یک ساله و خدمات ده ساله می شود و مشتری متعهد به رعایت الزامات فوق می باشد.